sobota, 4 maja 2013

02. Trylogia Czasu, Czerwień Rubinu

Jako że majowa pogoda niemile mnie zaskoczyła, to zamiast robić grilla, postanowiłam sięgnąć po książkę
Miałam nadzieję czytać na kocu, wygrzewając się w słońcu, ba, nawet upatrzyłam w księgarni książkę.
Chwilowo nie mam funduszy do wydania na książki, więc musiałam sięgnąć do czytnika e-booków. Zaletą tych urządzeń jest to, że można czytać nawet w nocy nie zapalając światła, chociaż czasami po czytaniu bolą oczy. Moim zdaniem książki na papierze są dużo lepsze, ale gdy, powiedzmy na wyjazd, nie mamy już miejsca w torbie na 5 książek, czytnik jest doskonałym rozwiązaniem :-D



Ale dość o czytnikach, zacznijmy recenzjować książke :-P 
Książka jet wciągająca, warta tych dwudziestu paru złotych. Okładka bardzo mi się spodobała, fabuła-bardzo dobra. Ciekawe postacie, najbardziej mi się spodobała madame Rossini <3 zauroczyła mnie " łabędzią szyjką"



Można spokojnie powiedzieć że książka jest o niebo lepsza od filmu, postacie nie są nawet podobne do opisywanych w książce :-\ 
Nie chciałabym opowiadać za bardzo fabuły bo autorka przygotowała wiele niespodzianek :-)
Ogólnie-Gwendolyn ma w rodzinie " Gen podróży w czasie", następna do odziedziczenia i jedyna, jest wredna przyrodnia siostra.  Od dziecka wszyscy ją przygotowują do podróżownia w czasie. W wieku 17 lat,odbędzie swoją pierwszą podróż w czasie. Na szkoleniach poznaje przystojnego chłopaka, są razem. Gwendolyn zakochuje sie w tym chłopcu.

Trochę pominełam, ale nie chce wam psuć niespodzianek :-)
Książka dla młodzieży, choć nie tylko.  Jest magia, ale nie ma wampirów, ani wilkołaków ( huraaaay!) .
Owszem czytałam "Zmierzch", ba, wszystkie części, i oglądałam wszystkie filmy ( optócz cz.2, ostatniek) :-)
Po prostu przeczytałam tyle książek, z tego typu postaciami, że mi się to znudziło :-(
Może jeszcze po coś siegnę, nie wiadomo :-)

"Trylogia czasu" to:
  1.Czerwień Rubinu
  2.Błękit Szafiru
  3.Zieleń Szmaragdu


Ocena: 7/10

Cena: różnie, ok. 23 -28zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❄ Staram się odpowiadać na Wasze komentarze :)
❄ Jestem też otwarta na krytykę ;) Nie gryzę...
❄ Jeśli chcesz, abym zajrzała na twojego bloga, na górze mam stronę "wasze blogi"
❄ Proszę nie spam!