piątek, 13 września 2013

09. "Naznaczona" z serii "Dom Nocy", czyli o tasiemcu literackim

Tytuł: Naznaczona
Tytuł orginału: Marked
Autorki: P.C.Cast + Kristin Cast
Tłumaczenie: Iwona Michałowska-Gabrych

 Wydanie drugie


 Wejdź do mrocznego
Domu Nocy
i  poznaj tajemnice
świata wampirów"
The House of Night




Ta seria jest jak dotąd najdłuższą jaką przeczytałam. 
Składa się z chyba ok. 12 tomów o-o
W Polsce przetłumaczone zostało 10... poprawcie mnie jeśli się pomyliłam bo przeczytałam do ósmej części i straciłam zainteresowanie :) a teraz bym chętnie się zorientowała co dalej ;)

Seria opowiada historię Zoey, która ma dość skomplikowaną sytuację rodzinną. Jej ojciec zmarł, mama poślubiła perfidnego Człowieka Wiary. Od tamtej pory dom stracił urok.  W dodatku siedemnastolatka zostaje naznaczona i musi przenieść się do Domu Nocy, [czyli szkoły dla młodocianych wampirów] inaczej umrze. Poznaje nowy fascynujący świat, wdrążając się w nowe środowisko, poznając nowych ludzi, odkrywając swoją wyjątkowość. 
Okładka zachwyca :3


"Dom Nocy";.

  1. Naznaczona
  2. Zdradzona
  3. Wybrana
  4. Nieposkromiona
  5. Osaczona
  6. Kuszona
  7. Spalona
  8. Przebudzona
  9. Przeznaczona

Ocena: 7/10
Cena:29.90

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❄ Staram się odpowiadać na Wasze komentarze :)
❄ Jestem też otwarta na krytykę ;) Nie gryzę...
❄ Jeśli chcesz, abym zajrzała na twojego bloga, na górze mam stronę "wasze blogi"
❄ Proszę nie spam!