niedziela, 1 września 2013

07. A ja myślałam że to powieść humorystyczna ...


Witam z powrotem!

Wyniki badania dna oka: Będę miała okulary. Kłania się czytanie po zmroku :(
Kombinowałam trochę z komentarzami i [ jak zwykle :P ] wszystko zepsułam. A właściwie: usunęłam wszystkie dotychczas wpisane z Google+ komentarze. Bardzo Was przepraszam i błagam o wybaczenie :c

Przeczytałam już "Kociokwik z winem w tle", autorstwa Claire Matturro. Myślałam [ze względu na tytuł] że to komedia, okazało się że to kryminał. Lubię kryminały Agathy Christie, ale w tej książce jak dla mnie jest męcząca fabuła. Czytałam tę książkę w odstępach czasu, co mi się rzadko zdarza. Zwykle  czytam do utraty tchu, czyli , dopóki czas mi się skończy i będę zmuszona wykonać podstawowe funkcje życiowe :) Z tą książką było inaczej. Jest trochę ciężka, choć może ktoś gustuje w takim typie literatury. Czytałam, nudziło mi się, byłam ciekawa jak to się skończy, wracałam i znowu czytałam... Przyznam się bez bicia: nie poznałam zakończenia. Nie starczyło mi sił.



Lillian Belle Rosemary jest adwokatem. Wiedzie spokojny żywot, pomijając gnębiącą ją sąsiadkę-nazistkę. Pewnego dnia jej stara miłość przyjeżdża pod jej drzwi ciężarówką pełną kradzionego wina. Dawny kochanek razem z synem jej najlepszej przyjaciółki znajduje w lesie martwe ciało, zagryzione przez węże. Niedługo potem kochaś zostaje złapany i zapuszkowany w kiciu. Lillian dostaje od podejrzanej hipiski  pieniądze na kaucję i opłacenie adwokata, z których niedługo potem zostaje okradziona. Następnie  właściciel skradzionego wina zostaje zamordowany. A Lillian znajduje w samochodzie martwego grzechotnika. Czy to jest ostrzeżenie? Kto jest mordercą?

Mocno skróciłam ten opis. Książka jest jedną z tych, w których opis krajobrazu Florydy zajmuje 10 stron.




 Ocena: 5/10
 Cena: 34.,90 zł

Książka pożyczona od Cioci Kasi
Dziękuję :)

2 komentarze:

  1. 10stron opisu krajobrazu? przez to od razu skreślam książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie...
      Dlatego m.i. zrezygnowałam z doczytania do końca ;)

      Usuń

❄ Staram się odpowiadać na Wasze komentarze :)
❄ Jestem też otwarta na krytykę ;) Nie gryzę...
❄ Jeśli chcesz, abym zajrzała na twojego bloga, na górze mam stronę "wasze blogi"
❄ Proszę nie spam!