piątek, 16 stycznia 2015

Po raz pierwszy...

I tutaj ja mogę się wypowiedzieć! Uwielbiam próbować nowych rzeczy :) 
Jestem otwarta na nowe doświadczenia, lubię coraz to nowe doznania.


Owoce morza, muzyka, rower, ćwiczenia, taniec, rysowanie, malowanie, śpiewanie, granie na flecie, gotowanie, pieczenie, rozrywki z adrenaliną. Spróbowałam.


Ile z tych rzeczy mi się spodobało i postanowiłam umieścić je w moim życiu na stałe? Ile z tych rzeczy polubiłam? Dziesięć. 
Uważam, że gdybym nie zrobiła tego po raz pierwszy, nigdy bym nie odkryła jak bardzo zależna mogę od nich być, jak wiele szczęścia mi dadzą. 
Wszyscy zrobiliśmy coś w życiu po raz pierwszy. Pierwszy oddech, pierwszy krzyk, pierwszy uśmiech. Pierwszy krok, pierwsze słowo, pierwsza napisana literka. I dokąd Cię to zaprowadziło? Do tego, kim teraz jesteś. Jesteś z tego dumna? Powinnaś być, w końcu to Twoje wybory.

A teraz ludzie boją się próbować nowych rzeczy. A, bo po co? w końcu mają już co robić. A co jak się nie uda? nie ucieszy, nie zasmakuje, nie będzie widać efektów?
W środę pierwszy raz poszłam na łyżwy, wczoraj zrobiłam mój pierwszy nocny trening ( może zechcę łaskawie o tym napisać, ale to się zobaczy :) ), dzisiaj pierwszy raz szłam po ulicach z przyjaciółką i śpiewałam z nią. Jestem bardziej zadowolona szczęśliwsza.  Tak, te czynności dały mi szczęście.

A co zamierzam zrobić po raz pierwszy?


Pisałam o tym w postanowieniach (klik)

A do tamtej listy chciałabym dopisać:
Do 16 lutego, po raz pierwszy w moim życiu, zamierzam zrobić szpagat! Trzymajcie kciuki! 


6 komentarzy:

  1. Szpagat! No to trzymam!!!
    Kciuki oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio spróbowałam po raz pierwszy krewetek.. bardzo się bałam ale spróbowałam.. W życiu trzeba próbować wszystkiego.. Zdobywać nowe doświadczenia !

    http://moszovska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie bez nowości byłoby nudne! :)
      a krewetki... zasmakowały?

      Usuń
  3. Kocham twego bloga ! Jest rewelacyjny. Świetnie piszesz i przekazujesz ludziom jak najlepiej ;)
    Co powiesz na wspólną obserwacja ? Zacznij kochana a napewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie jestem zainteresowana wspólną obserwacją :)

      Usuń

❄ Staram się odpowiadać na Wasze komentarze :)
❄ Jestem też otwarta na krytykę ;) Nie gryzę...
❄ Jeśli chcesz, abym zajrzała na twojego bloga, na górze mam stronę "wasze blogi"
❄ Proszę nie spam!