piątek, 28 listopada 2014

Zmiany, zmiany... czyli jak ubarwić nudną jesień


Zmiany są jedynym stałym elementem naszego życia :) Dlatego warto się zastanowić, czy to naprawdę Ci przeszkadza? Są niepowstrzymane. Ale dzięki nim nasze życie nie jest monotonne, nudne, jest cudowne. Więc u mnie czas na odskocznie. Straciłam zapał do recenzowania książek, a zresztą nigdy nie miałam go nadto. Dlatego zmieniam kategorię bloga.


Mam nadzieję pisać więcej treści, Bo w końcu więcej tematów - więcej postów ^^
W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca.                                              
 Paulo Coelho

2 komentarze:

  1. Cóż, zatem powodzenia! Sama również przeszłam podobną zmianę, choć nie z recenzji w lifestyle, a z recenzji w absurdalne, dziwaczne, bezsensowne i (stety czy nie) z rzadka pojawiające się posty o tym, co akurat przyjdzie do głowy :D Ale ad rem. Powodzenia i wytrwałości w nowej kategorii ^^
    Jest moc!
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) hm, mi się wydawało, że ty tak od początku jakieś absurdalne wstawki miałaś ;d

      Usuń

❄ Staram się odpowiadać na Wasze komentarze :)
❄ Jestem też otwarta na krytykę ;) Nie gryzę...
❄ Jeśli chcesz, abym zajrzała na twojego bloga, na górze mam stronę "wasze blogi"
❄ Proszę nie spam!