środa, 26 listopada 2014

17. Mogę wszystko!

Tytuł: Czarodzieje mogą wszystko 

Autor: Dariusz Chwiejczak


Pierwszy raz, kiedy spojrzałam na tą książkę, pomyślałam, że to kolejna książka z gatunku fantastyki. Wzorowana na HP. Albo coś lekkiego by udać się w świat marzeń. Pomyliłam się. Jak dla mnie to bardziej podchodzi pod lekką filozofię. Nie ma tu latających osób, przedmioty nie przemieszczają się same, nie ma przygód wyssanych z palca. Determinuje nas do działania, daje motywacje, budzi wiarę w nasze możliwości. Zmusza do zadanie sobie pewnych pytań. Zachęca cieszeniem się każdym dniem :) Uwielbiam ją. Często ją czytam, bo jeden raz nie wystarczy ^^


Opowiada o nastoletniej Sue, która właśnie zmienia szkołę. Znajduję w niej nowych przyjaciół, z którymi postanawia się podzielić tajemnicą. Tą tajemnicą jest "kurs" czarowania. Pozwala on zapanować nad życiem, spostrzec ukryte znaczenie w każdym nowym dniu. Ilustracje śliczne :)

Podobno ta książka potrafi obudzić czarodziejską moc. Słyszałem też, że pomogła w realizacji marzeń i przyniosła dobre zmiany w życiu wielu osób, dlatego chciałbym aby dotarła do wszystkich, którzy jej potrzebują. Zapraszam Cię w podróż, w której nauczysz się jak przeniknąć przez subtelną granicę pomiędzy marzeniami, a otaczającą rzeczywistością. 
Dariusz Chwiejczak
Cena: ok. 29 zł
Ocena: 9/10

Przepraszam, ale ta książka mnie w sobie rozkochała .

PS.
Coś nie na temat ^^ Szukam osoby do prowadzenia stage, jeśli ktoś ma dużo czasu: Klik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

❄ Staram się odpowiadać na Wasze komentarze :)
❄ Jestem też otwarta na krytykę ;) Nie gryzę...
❄ Jeśli chcesz, abym zajrzała na twojego bloga, na górze mam stronę "wasze blogi"
❄ Proszę nie spam!