poniedziałek, 29 grudnia 2014

Być idealną

Chcesz być kobietą idealną??


To jest wyjątkowo proste: musisz być mądra, piękna, sprytna, kobieca, gustowna.
Perfekcyjna kobieta musi mieć blond włosy ( Broń Boże farbowane!), proste, zawsze mają się układać. Nie maluje się - zaraz po przebudzeniu wygląda jak po obróbce w photoshopie. Jest wiecznie młoda, w pełni naturalna, cerę ma nieskazitelną, brwi nie trzeba regulować, uwodzicielskie spojrzenie, rzęsy długie i ciemne. Usta kształtne. Zęby bielutkie, jak z reklamy pasty do zębów. Uśmiechnięta, lekko.



Wysoka, ale nie za bardzo. Żeby nawet w szpilkach nie była wyższa od swojego mężczyzny. Biust wielki, talia osy. Płaski brzuch i jędrny tyłek. Ubierać się kobieco, ale nie wulgarnie. Sukienki, wcześniej wspomniane szpilki. Jak spodnie to dżinsowe rurki. Na długich nogach :)


Grać w Lola, strzelanki. Znać wyniki meczów, chętnie czasami wypić piwo. Zawsze przyznawaj racje innym ludziom. Idealna dziewczyna nie ma PMSa. Kiedy zamówicie pizze zje ją bez narzekania na kalorie. Ale nie za dużo. Ludzie nie lubią żarłocznych dziewczyn.  


Ale właściwie ludzie nie lubią wszystkiego.


Dziękuję za uwagę.


PS. Postanowiłam wziąć udział w konkursie na blogu Rin's Day :)

10 komentarzy:

  1. to mi daleko do ideału heh :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po co być ideałem, nieideały są ciekawsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką tapetę na telefonie :) zaraz ją wstawię do posta! ;3

      Usuń
  3. Świetny tekst ;) Bardzo fajnie tu u ciebie na blogu +obserwuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie chce być idealna. Po co ? Jestem jaka jestem, jeżeli ludzie nie zaakceptują mnie taką jaką jestem to trudno.. ;)
    Obserwuję, masz ślicznego bloga <3
    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma swój własny ideał i nie mówię o tym wymienionym w poście. Ideał to inaczej "akceptowanie wad drugiej osoby i ich niezauważanie". To jest ideał (:

    OdpowiedzUsuń

❄ Staram się odpowiadać na Wasze komentarze :)
❄ Jestem też otwarta na krytykę ;) Nie gryzę...
❄ Jeśli chcesz, abym zajrzała na twojego bloga, na górze mam stronę "wasze blogi"
❄ Proszę nie spam!