piątek, 26 grudnia 2014

Top 10 aplikacji na androida w 2014r

Top 10, czyli 6 aplikacji normalnych i 4 gierki do popykania  ;)




Oczywiście, że to będzie topka według mnie. Z aplikacji, które przewijały się przez mój sprzęt,
powiem Wam, że rzadko  kiedy któraś zostawała na dłużej.
Chciałabym się z Wami podzielić dość krótką listą aplikacji na androida całkowicie za darmo. Na pewno nie chodzi mi tu o reklamę, a tak o :)  Zakładam oczywiście z góry, że nie oczekujecie kolejnego facebooka, czy instagrama.





Soundhound 
aplikacja do rozpoznawania muzyki, piosenek. W zestawie dostajemy widget, więc kiedy usłyszymy świetną piosenkę, wystarczy kliknąć. Wyświetla tytuł, wykonawcę, album, znajduje słowa i nawet klip na YouTubie





cocoPPa 
aplikacja do personalizacji. Tapety i ikonki. Mogę wam powiedzieć, że tapety to bardziej na telefony, na tablecie się rozciągają




PnK
 aplikacja przepisu na kobietę, na którym siedzę bardzo dużo ;)




Spofity
 aplikacja z milionami utworów. Na początku jej nie rozumiałam, ale się do niej przekonałam z czasem




7 minutowe ćwiczenia
coś, aby sobie poćwiczyć, gdy masz chwilkę czasu




Lumosity
 aplikacja do ćwiczenia mózgu - takie tam łamigłówki i ćwiczenia na refleks




***

Swordigo
Bardzo klimatyczna platformówka, nie przeszłam całej :( jest długa, podzielona na levele. Ciekawa historia 




Lep's world
Kolejna platformówka :) bardziej sympatyczna, podobna do mario




Don't touch the spikes
Gra polega na tym, aby nie dotknąć pojawiających się na ścianie kolców. Po każdym dotknięciu ściany, kolce zmieniają ustawienie. Wciągające.




Clouds and sheeps
Kto by pamiętał Pou? teraz, jak chciałabyś po opiekować się zwierzakiem, masz całe stado do ogarnięcia! Wydaje si być to trudnym zadaniem, na szczęście nim nie jest :) Uwaga! straszny pożeracz czasu!


2 komentarze:

❄ Staram się odpowiadać na Wasze komentarze :)
❄ Jestem też otwarta na krytykę ;) Nie gryzę...
❄ Jeśli chcesz, abym zajrzała na twojego bloga, na górze mam stronę "wasze blogi"
❄ Proszę nie spam!